Doručení do 48hDoručení do 48h Garance originality a nejlepších cenGarance originality a nejlepších cen Výměna tovaru do 30 dnůVýměna tovaru do 30 dnů Slevy až do výše 80%Slevy až do výše 80% Doručení zdarma nad 2500KčDoručení zdarma nad 2500Kč
SlovenskyČesky

Často kladené otázky - FAQ

 
V naší poradně najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. V případě, že v této části nenajdete odpověď na Vaši otázku, rádi Vám ji zodpovíme, stačí když nám zašlete vyplněný formulář nebo e-mail na adresu info@premiumoutlet24.cz.
 

Jak nakupovat?

Přehledný návod jak nakupovat na Brands24 najdete v sekci Jak u nás nakupovat.
 

Proč u nás nakupovat?

  • Široký sortiment kvalitních produktů (tisíce produktů skladem)
  • Slevy až do 80% z původních cen
  • Bezpečný nákup (certifikát SAEC)
  • Pravidelně nové produkty, akce a výprodeje
  • Detailní náhled, popis produktu, jeho vlastností a parametrů
  • Rychlé a bezpečné doručení Vaší objednávky
  • Možnost výběru způsobu doručení
  • Při nákupu nad 2490 Kč doprava kurýrem zdarma
  • Možnost vrácení zboží do 30ti dnů
  • Široká škála platebních možností
  • Profesionální a transparentní služby
  • Věrnostní program
  • Partner vernostního programu Sphere

Jak zjistím, zda je zboží skladem?

U každé položky v detailním zobrazení je uvedena informace o její dostupnosti (Na skladě, Skladem u dodavatele, Na objednávku, Vyprodáno) 99% zboží, které najdete na PremiumOutlet24.cz, držíme u nás skladem.
 

Jak dlouho trvá, pokud je zboží vyexpedováno?

Zboží, které je skladem, expedujeme ihned po obdržení platby na náš účet. V případě dobírky expedujeme zboží ihned po potvrzení objednávky. Pokud zboží skladem v době objednávky není, bude zboží expedováno co nejdříve po doručení na sklad PremiumOutlet24.cz. O vyexpedování zboží budete informováni e-mailem a sms notifikací.
 

Jak dlouho trvá doručení?

  • Pokud si zvolíte doručení kurýrem, zboží Vám bude doručeno 2-3 dny po odeslání.
  • Pokud si zvolíte doručení Českou poštou, zboží Vám bude doručeno do 4-7 dnů po dodání.
O přesném termínu doručení Vás budeme informovat e-mailem a sms notifikací.
 

Kolik stojí poštovné?

Při nákupu nad 2490 Kč máte doručení kurýrem zdarma. Při objednávkách do 2490 Kč je poštovné vypočítáno u každé objednávky individuálně na základě způsobu dodání a váhy zásilky. Cena poštovného se Vám zobrazí při vytváření objednávky a bude přičtena k celkové částce k úhradě.
 

Jak zjistím, v jakém stavu je moje objednávka?

Vaši objednávku si můžete kdykoliv zkontrolovat po přihlášení do internetového obchodu PremiumOutlet24.cz, kde ve svém účtu najdete pod Moje objednávky přehled všech svých objednávek.
 

Zásilka přišla poškozená, co dělat?

Zákazník je povinen zásilku při jejím převzetí zkontrolovat. V případě, že je zásilka poškozena, doporučujeme zásilku nepřevzít a o poškození sepsat s přepravcem protokol. Pokud tak neučiní, reklamace nebude akceptována. Více o způsobu a možnostech reklamace najdete v Reklamačním řádu.
 

Co dělat, pokud je zásilka již delší dobu vyexpedovaná, ale ještě nebyla doručena?

Je velmi pravděpodobné, že Vás přepravce nezastihl nebo se mu nepodařilo s Vámi zkontaktovat. V takovém případě doporučujeme, abyste nás kontaktovali, případně můžete kontaktovat přímo přepravce a domluvit si s ním termín dodání.
 

Co v případě, že Vám nesedne velikost?

V případě, že Vám nesedne velikost, zboží můžete do 14 dnů od dne doručení zaslat zpět a vyměnit  za jinou velikost, případně za jiné zboží. Pokud si nic nevyberete, vrátíme Vám po doručení a kontrole zboží zpět peniaze.Kompletní informace o procesu navrácení zboží naleznete v části "Obchodní podmínky" a v části "Reklamační řád".
 

Co dělat v případě, že Vám v zásilce něco chybí?

Je to velice ojedinělé, ale v případě, že by Vám v zásilce přece něco chybělo, budete o tom předem informováni e-mailem. Tuto informaci budete mít uvedenu také v dodacím listu, který musí  odpovídat obsahu zásilky. Ručíme za to, že to, co bude na dodacím listu, bude i v doručené zásilce.
 

Nejde mi udělat objednávku přes internet

V případě, že se Vám nedaří udělat objednávku přímo na našem portálu, je možné objednat zboží prostřednictvím e-mailu na adrese: info@premiumoutlet24.cz, případně nás kontaktovat na zákaznické lince: 420 603 312 011.
 

Je možné objednat zboží do zahraničí?

Ano, je to možné, ale před potvrzením objednávky je třeba se dohodnout s provozovatelem na způsobu úhrady a dopravy.
 

Jak mohu objednávku zaplatit?

Nabízíme několik způsobů plateb: na dobírku, převodem na účet, platebními kartami (VISA, VISA Electron, MasterCard, MaestroCard) , Pay Pal nebo platbu přes PaySec od ČSOB.
 
Po dokončení objednávky je třeba kliknout na tlačítko zvoleného platebního modulu, které Vás přesměruje na stránku. kde můžete zrealizovat úhradu
Objednávku je možné uhradit i dodatečně. A to následovně:
  1. Přihlásíte se jako uživatel do svého konta
  2. V menu na pravé straně zvolíte "moje objednávky"
  3. Ze seznamu objednávek vyberete objednávku, kterou chcete uhradit
  4. Klikněte na platební modul, který Vás přesměruje na stránku, kde můžete zrealizovat úhradu

Bližší informace o jednotlivých způsobech si můžete přečíst v části Způsoby platby.

Jak si vybrat doručení na dobírku?

Možnost na dobírku nabízíme při doručení kurýrem. Zvolíte si ji tak, že
v dodacích a platebních podmínkách:
  • při Způsob doručení vyberete možnost Kurýr 
  • při Způsob platby:vyberete možnost  Na dobírku

 

Jak reklamovat zboží?

Všechny informace týkající se reklamaci jsou uvedeny v aktuálním Reklamačním řádu.
 

Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku:

Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře e-mailu na adrese: info@premiumoutlet24.cz , online chate nebo na telefonním čísle naší zákaznické podpory +420 603 312 011 každý den v době od 9:00 - do 17:00. hod. Na všechny Vaše  otázky Vám velmi rádi odpovíme.
 
 

Poznámka:

Pro dosažení maximální spokojenosti našich zákazníků neustále pracujeme na zlepšování a zdokonalování našich služeb a produktové škály. Každá informace. ať už pozitivní nebo negativní, je pro nás přínosem. Budeme rádi,  když nám napíšete Vaše postřehy. Na portále PremiumOutlet24.cz se neustále pracuje, technická a funkční stránka se pořád vyvíjí. Proto při nefunkčnositi jakékoliv funkce nás neváhejte neprodleně kontaktovat.

 

 

 
 
 

 

 

Otvoriť panel
Newsletter
Nepromeškejte
nejvýhodnější
nabídky
Buďte jako první
informováni
o novinkách,
akcích a slevách

Next 176